- Przeprowadzili się lub planują przeprowadzkę do Norwegii.
- Chcą lepiej zrozumieć norweskie przepisy oraz procedury urzędowe.
- Potrzebują pomocy w załatwianiu formalności związanych z codziennym życiem w Norwegii
Ostatni segment spotkania będzie poświęcony Q&A. Będzie to czas, w którym Aleksander będzie odpowiadał na Wasze pytania. Jeśli już teraz nasuwa Ci się jakieś pytanie, to napisz je nam na adres: biuro@nataliapasternak.pl, aby mieć pewność, że odpowiedz pojawi się podczas webinaru.
Webinar odbędzie się online 10 lipca 2024 o godzinie 19:00.
Tak webinar jest płatny - 90 NOK. Wejściówkę można sobie kupić na stronie: https://buy.stripe.com/28o16UbGY5G28PCbJh
Tak, do udziału w naszym webinarze będziesz potrzebował aplikacji ZOOM. Aby być w pełni przygotowanym, zalecamy pobranie i zainstalowanie ZOOM przed rozpoczęciem webinaru. Możesz pobrać aplikację, odwiedzając oficjalną stronę ZOOM pod adresem: https://zoom.us/download.
Czas trwania webinaru uzależniona jest od ilośći pytań w ostatnim segmencie spotkania, przewidziany czas trwania to 1.5 - 2 godziny.
Tak! Po zakończonym spotkaniu wszyscy uczestnicy dostaną dostęp do dysku, na którym pojawią się materiały oraz nagranie z webinaru!
Nie, nie ma takiej konieczności. Podczas naszego webinaru Twoja kamera i mikrofon mogą pozostać wyłączone. Na koniec webinaru przewidujemy dyskusję i pytania, podczas których możesz włączyć mikrofon.
Aby zarejestrować się na nasz webinar, wystarczy, że klikniesz przycisk znajdujący się zaraz pod tymi pytaniami i wykupisz sobie wejściówkę. Liczba miejsc jest ograniczona.
Tak, na koniec webinaru przeprowadzimy sesję Q&A, gdzie odpowiemy na Wasze pytania. Jeśli chcesz mieć pewność, że odpowiemy na Twoje pytanie, to możesz nam je przesłać jeszcze przed webinarem na adres biuro@nataliapasternak.pl
Aby dołączyć do naszego webinaru, potrzebujesz jedynie kilku podstawowych rzeczy: komputera lub telefonu oraz zainstalowanej aplikacji ZOOM. Upewnij się, że Twoje urządzenie jest połączone z internetem i że aplikacja ZOOM jest gotowa do użycia przed rozpoczęciem webinaru.